Bende şehir Hastanesinde doğum yapmıştım. İlk kez gittim onda da doğuma aldılar. Doktorlar çok ilgiliydi hepsi güler yüzlü kırıcı değillerdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Şuan 2. Ye hamileyim eğer Ankara’da olsaydım hiç düşünmeden oraya giderdim. Maalesef orda değiliz. Doğum odaları olsun servis odaları olsun hep tek kişilik ve kocaman.