yenianneskuzum tetenoz aşısı olacaksın canım. Korkma bi problem olmaz çünkü bende 19. Haftada gitmiştim ebe iyi biriydi şakayla karışık nerdesin sen demişti. Hatta ev adresimi bulup eve gelmeyi dusunuyolarmis ki Allahtan ben ondan önce davranip gittim 😄 kan tahlili sonuclarin 2 li testin onlari götür . Başka bişey istenmiyo bide gebelik hikayen bilgilerini dolduruyo.