yenianneskuzum aşıklarını mutlaka sağlık ocağı yapıyor 21-26 hf gibi geç kalmış sayılmazsın gidip haber ver bi de arada kan tahlili istiyor Eger doktorun yapıyorsa onları da götürebilirsin bnm doktorum özel muayene olduğu için ben ilk baştan beri kan vs sağlık ocağında yapmıyorum doktoruma barkod veriyorum onlar netten bakıyor bana ona göre ilaç vs yazıyor