2_mucizemm bilmiyorum anlamadım ki çok korkuyorum bebeğime sendromik bebek diyor doktor zaten ama ayak bilekleri içe dönük ve damağı yarık diye e haliyle sendromik diyince aklıma her türlü sendrom geldi e bi de hamileyken bebeğin dawn sendromlu olabilir demişti doktor o yüzden çok korkuyorum