Fidan97 Bende de hamileliğe dair tüm belirtiler var bat 3 gün var test yaptım negatif çıktı kan versem mi diye düşünüyorum 😔
Gamzecem Fidan97 ben çok erkenci davrandım biraz daha bekle bence canim ama sende benim gibi sabirsizsan bı kan ver bakalım 🥰
Fidan97 Gamzecem aynen öyle canım aşırı sabırsız bir insanım çünkü ilk gebeliğim kürtaj oldu tekrar olmasından çok korkuyorum bütün önlemleri almak istiyorum erkenden 😔 inşallah rabbim isteyen herkese nasip eder güzel haberler alalım hepimiz🤲🏻