Kvser Gamzecem bende aslında öyleyim ama korkuyorum negatif görmekten 🥺inşallah gönlünüze göre verir rabbim 🥰🙏🏻
Askiletotomsu Nihan_35 nasıl bir surpriz düşünüyorsun. İzmirdeysen pinyata çikolata yaptır veya yap istersen.. içine bebek geldiğine dair bişey koyarsın. Çikolata kalp şeklinde oluyor. Kiriyorsun içinden sürpriz çıkıyor
Askiletotomsu Nihan_35 attığım ornekt kadın biraz sacmalamista O çikolatayı kiriyorsun içinden sürprizİn neyse o çıkıyor
Nihan_35 Gamzecem en azından 0 değil yükselebilir bı kaç forumda okumuştum yükselen varmış ins seninkide yükselir canım ya🙏😌
Zeynepp97 Gamzecem 5 üstü olması lazım ama daha erken demişsin bekle günü gelene kadar o zaman tekrar yap inşallah çıkar 💙
dilaraulusoy Gamzecem canım şimdilik negatif ama gününe daha var yükselebilir pazartesi bidaha yap hala bebek olabilir
Gamzecem Malesef 😢 5 üstü beklerken 2 hayal kırıklığı yarattı ama evet daha çok erken bakalım pazartesi doktora gidicem 10. Gün sonucu 2 umarım pazartesi 14. Gün olmuş oluyor doktorum çağırdı inşallah yükselir 🥺🙏
dilaraulusoy Gamzecem umarım yükselir canımmm üzülme dua edicem senin için bende hamileyim umarım kabul olur