Nisrem Kizlar bebegim cinsiyetini gostermiyor Drb12de erkek dedi 14+6da kiz dedi emin msnz dedigimde degilim yanulabikirim dedi.Dun farkli bir dktrdan fikir almak icin devlete gittim 16.+5tik bu dktrda kiz dedi pesinede ama poposu donuk bacak arasi gozukmuyor diye kiz yorumu yaptim ama saglikli bi sonuc degil bu dedi.Bnm kafam iyice karisti bu sekil kiz kiz denilip gostermeyip erkek cikan oluyor mu acaba?? Ben kendimi ister istemez kizim olacagina alistrmaya basladim cunku
melissannesi Nisrem Benim 21 haftadaki detaylıya kadar net değildi Bi gittim kız bi gittim erkek, sonunda detaylıda öğrendik. Benim kız💞 genelede kararsız vakaların sonucu kız oluyor hayırlısı sağlıkla gelsin
Sibel_l3 Nisrem dün bende 16+0da gittim önce göstermedi meyve suyu iç 15dk sonra geri gel dedi içtim yanında çikolatada yedim baktık açmış bacağını baya o şekilde öğrendik
Nisrem melissannesi melissannesi kesinlesse kiz erkek gercekten hic onemli degil ama boyle ne oldugunu bilmemek uzuyor insani detaylim 8 ocakta 1 ay daha beklicem sanirim
Suzanne Kızdır o zaman annesi genel de cinsiyeti göstermeyenler kız oluyor ama sen genede hazırlığa başlama zamanını bekle 🌸
Nisrem mutluaile11 wallahi tahmin yapmamasi bise soyleyip ama kesin diil demesinden inanın cok daha iyi bn onceden hic merak etmiyordum simdi bu belirsizlikle catliyorum meraktan
mutluaile11 Nisrem benimde bir oğlum var açıkçası kiz olsa güzel olur ama tabiki önemli olan sağlıklı olmasi😇
lunam llFatma kesinlikle katılıyorum. Benim de kız, net görünse de ben emim olamıyordum şahsen, doktorum belli olmaz organları henüz net görünecek kadar gelişmemiş olabilir dediği için. Ama detaylı iyidir 😁 kız olduğu 22.haftada netleşti bizim.
Denizyildizi1 Sibel_l3 Net dedi demi bende 16 da gideceğim gitmeden önce tatlı birşeyler mi yemeliyim
Srhkmc Nisrem Bu konuda bende çok karıştım mümkün değil göstermiyor sırtını dönüyor en son bi pozisyon yakaladı kıza benziyor 10gün sonra yine bakalım dedi yarın tekrar gidicem. Ama işin en sinir bozucu kısmı herkesin umutlanma kesin erkek olur değişir gibi tepkileri. Kız ihtimali hep kafada kesin değişir olarak görülüyor. Stres topuna döndüm ne hissedeceğimi şaşırdım 🙄
Nisrem Srhkmc inanin suan ayni durumdayim bana da oyle soyluyorlar erkek olabilme ihtimali erkektir o falan diye ne dusunecegimi hissedecegimi sasirdim bende genelde gostermeyince kiz diyorlar anladigim kadariyla aslinda gorduklerimden değil ucunada yanilabilirim diye ekliyorlar keske hic soylemeseler.Sizde igrennce haber verir msnz bizede acaba bnde merak ettim??
Srhkmc Nisrem Gerçekten o kadar değişik bi durum ki hiç başıma geleceğini düşünmemiştim ben öğrenir çıkarım kafasındaydım hep. Söyleyip söylememe konusunda kararsızım açıkçası bi yanım ihtimalde olsa bir şey duymak istiyor diğer yanımda da ya değişirse korkusu oluyor. 🙄Bakalım inşallah yarın öğrenirsem mutlaka yazıcam 🤗 İnşallah sizde bir an önce kesin bir şey öğrenirsiniz 🙏🏽🌸
Nisrem Gamzegulbooy kesin olarak soylediyse dogrudur uygun pozisyon gorduklerinde erkende soyleyebiliyorlar
Nisrem Srhkmc Srhkmc bnm bi kizim daha var ondan hic boyle olmamisti bnde sizin gibi bunda da hemen igrenirim sanmistim..bnm brz daha beklemem gerekicek 17si randevum 8 icakta detayli randevum.sizden bekliyrm guzel haberler Rabbim gonlunuze gore versin jns
Sibel_l3 Denizyildizi1 çikolata ve meyve suyu iç girmeden 15 20 dakika önce, yani yüzde 90 95 net dedi zaten baya belliydi ekranda☺️