Gazi hastanesi ayşen hanıma gidiyorum muayene ücreti 215 TL.Doğum ücreti 5.000 TL dedi.İlk can hastenesi irfan özere gidiyordum hiç memnun kalmadım asla zaten randevunuza saatinde giremiyorsunuz başka sorunlarda yaşadım ben.Önemli haftalarımda Barış Bükeye gittim.Tamamen ücretli olduğu için maalesef doğumumu onda yapamayacağım.