ozmus bende öyle düşünüyodum en fazla 6000 falan olur diyodum. Salı günü doktor kontrolüne gitmişken sorayım dedim belki önden öderiz zam gelmeden 4900 alırlar falan diye kendimce plan yapıyodum 😂😂😂 7900 duyunca şokkkkk geçirdim buna epidural falan ekleyince, ya da sezaryen olup 2 gece kalırsak 10.000 bırakıp çıkcaz hale bak ya sanırsın kent hastanesi 😂😂