Toprak_hira59 Kralice39 iliskiye girdiniz mi yakin zamanda benimde 32 haftalikken felan 2 parmak kadr pembemsi kanamam olmustu iliskiye girdgn zaman ws olabiliyormus ama yinede mutlaka dr.git bana ciger gelistirici igne ve nidicard vermsti dr.um
Kralice39 Daha oncede kanamam olmustu ilk haftalarda alttan bakmisti doktr smdi korkuyorum gene bakicak diye
izmirlitazeanne Kralice39 bebeğinden daha mı önemli korkun tabi ki hemen doktora git burda sorman bile hata
Kralice39 Yok kuzum biz yapmiyoruz korkuyoruz zaten Bebisi ogrendgmzden beri sanki göbek deligimle asagidan bisy cekiyomus gbi oluyo agri geliyo
marbling10 Kralice39 doktora gidip kontrol olun bence. Bir de cevap verdiğiniz zaman yanıtlama tuşuna basmazsanız sizin cevaplarınızı göremeyiz. dönen ok var ona basıp cevaplarsanız bize bildirim gelir
Toprak_hira59 Kralice39 her ihtimale karsi dr.a gidin ters birsey varsa yinede onlem almis olursunuz. Allah’im sag saglim kavustursun insallah sizide
prensesafra1_ Kralice39 baksın canım Allah korusun doğum gibi bi olay olursa önlemi alınmış olur en azından kesinlikle git ihmal edilcek bi konu değil bu
guzelbebegimmmmm Kralice39 alttan bakılması çok zor bir şey değilki🤷♀️ Kendinizi bu kadar kasmayın. Daha doğumu var bunun
EsengulC Kralice39 Allah korusun bi sıkıntı varsa ve zamanında müdahale etmediğiniz için daha kötü olursa gidin bi görünün
Gyzzzz Kralice39 ben 33+4 doktorum çağırdı makineye bağlayalım bakalım diye simdi hastaneye gidiyorum
Kralice39 prensesafra1_ bi dha gelirse kanamam o zmn ararm doktru bakm ne dicek ona göre giderim ilacta verse kullanamiyorum ki çoğu şeyi yan etki yapiyolar
marbling10 Kralice39 ya şimdi bebeğe bir şey olursa, canınız acımasın diye böyle bir riske nasıl girebilirsiniz. Alttan bakmanın bebeğe bir zararı yok. Ayrıca alttan bakacağı kesin değil.