Anemoniasp benimde aynı 31 hafta boyunca kasıklarımda taşıdım çocuğu karnım hep aşağıdaydı dün kontrolde doktorumuz dönmüş dedi kasık, çatı ve bel ağrısından çatlıcam artık çok yol yürüyemiyorum 😔 oğlumda 37.haftada düşmüştü karnım bu kız beni mahvetti