Esrahaliscelik benim minik de her gittiğim de uyuyor çok nadir bazen gözlerini a"ıyor o kadar. Eğer burnun deliklerinde ince solunum hortumları varsa entübe değil normal oksijene bağlıdır ama ağızdan büyük bir hortum varsa o entübe bildiğim kadarı ile. Doktorlar bilgi vermiyor mu. Sakın üzülme o cihazlar da çıkacak bizde aynı durumdaydık bak 1 ay sonunda çok şükür hepsi çıktı