Fmerve inşallah rabbim sağlıkla sohbetle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻bende ev işlerini kendi haline bıraktım en önemlisi artık bebeklerimizin sağlığı ☺️Bu arada siz kaç defa doktora gittiniz ben bi kere 6.haftada gittim 3 hafta sonra çağırdı çokta bişey demedi doktor d vitamini ve folik asit verdi