Mltm-strk43 ceylann18 bana da onu verdi doktor ama hiç kullanmadım zarar falan olur diye dayanmaya çalışıyorum ama bazen çok zorluyor
Habibe5505 Fmerve bugün çok fazla ayakta olduğum için ara ara geldi geçti eve gelip dinlenince çok şükür şimdi olmuyor ☺️
Betty123 charlottececi benim geceden beri sürüyor tedirginim o yüzden bu kadar uzun sürmesi normalmi😞
charlottececi Betty123 isterseniz acile falan gidin ulturasonla bakarlar iciniz rahat eder 🙁 gecmis olsun
Hilal56 Cnnoztrn ben 2 hafta ağzıma bir şey süremedim simdi de az az yemeğe başladım ama bebeğe zararı olmuyormus
Betty123 charlottececi sağol canım hafifledi sanki biraz o yüzden gitmedim devam ederse yarına gidicem ama
charlottececi Cnnoztrn mutlaka hastaneye basvurun. Onlar besliyor. Doktorum kusup yemek yiyemezsen 1 gun bile olursa mutlaka gel biz besleyecegiz seni demisti. Depolarinizdan yiyor suan bebek. Yemek yiyemiyorsaniz gucten dusersiniz. Gidip serum taktirin :) gecmis olsun
beren4097 Mltm-strk43 Bu ikinci gebeliğim ilki ile farklı yönleri olsa da en büyük ortak yönü 🤢 öldürmese de süründürüyor işte. Her gün bugün de bitti şükür diye geçiyor günler bakalım 💆🏻♀️ Bu arada 8+5 ama ultrason bir hafta ilerde gösteriyor.
Habibe5505 Fmerve benim de dün gece başladı böyle sağ tarafımda bi kasılma oluyor galiba aynı şeyi yaşıyoruz başta korktum dün gece biraz araştırdım bu haftalarda normalmiş bütün günde ara ara ağrı geldi gitti ☺️
Fmerve Habibe5505 aynen öyle oldu canım sağlıklan inşallah şu günleri geride bıraksak kazasız belasız da. Bebişlerimiz sağlıklı olsunda agrılarınıda çekeriz 🥺
Fmerve Habibe5505 bende ne zaman biraz falaz ayakta kalsam öyle oluyorum iki aydır iki kez evi süpürdüm ikisindede akşamına çok kötü oldum mesela şu ayıda geride bırakayım kalsın öyle dediim artık
Hafize27 9+5 fazlaca gögüs hassasiyetim ve bulantım oluyor ama allahtan istifra etmiyorum aç kalınca başım dönüyor karnımın guruldusuna uyanıyorum gece yarısı yiyorum aslında kasık agrısı ani hareket edince banada oluyor
Happymommy 10 haftalik olduk bugun, 2 hafta gecse de bu first trimester bitse ohh diyecegim. Mide bulantilarim hep var, halsizim cok, kalkip ev ishi, yemek filan yapinca kusuyorum hic bisey yapamiyorum😔