ftmnr_drgt Kubrakatmerozkan Merhaba 27+2yiz kızımla Armin ismi kizimizin ilk ayda Armin düşünmüştük erkek ve kıza uyumlu kızımız Armin🥰
Esmatopcu21 Kızlar bana da yardımcı olur musunuz 🥰 kızım olacak Allah’ın izniyle Umay koyacağız fakat yanına ikinci bir isim bulamadık. Önerileriniz varsa yazar mısınız
autumn Kubrakatmerozkan aynen ben de aylardır ben iki isim sevmiyorum koymicam dedim Ela da çok kısa geliyor şimdi çok kararsızım 😊
Kubrakatmerozkan autumn Ahsen Ela da kulağa hoş geliyor bir arkadaşım da ilerde meslek sahibi olduğunda iki isim asil duruyor demişti hiç bu açıdan düşünmedim mesela 😂
semaqokcedonmez Kızım olsaydı Asel olacaktı bal demek 🥰 Ama oğlum oluyor artık 2. ‘de nasip olursa koyarız 😁
autumn Kubrakatmerozkan Ahsen Ela ben de düşündüm güzel de duruyo ama bilemiyorum artık nasibinde ne varsa o olcak gibi 😄
Betull25 Kubrakatmerozkan biz tek olarak Duru koyacağız 😊 ama ben sizin yazdığınız isimlerin de uyumunu beğendim
Kubrakatmerozkan hunilianne iki ismi de beğeniyorum ama hifa tek olmuyor duru da sanki çok var farklı bir şey ekliyim diyorum karmakarışığım yani :(
Masmavim Kubrakatmerozkan Zeynep Hüma yada esila koymayı düşünüyoruz kızıma 🥰ama kesin karar kilamadk
duygulilom Günümüzdeki isimler çok fazla var anlamlı isim koymanı tavsiye ederim. Benim kızım da SILA 🕊