Esra-57 Şimdi ben 3 adet yastıkla uyuyorum. Size de tavsiye edeyim belki de uyku pozisyonu ile ilgili de olabilir, çünkü ben de devamlı wc ye kalkıyorum.
Sert ve hafif bi yastık var o bacağımın arasında, birisi başımın altında, diğeri de yatış yönüm neresiyse oraya koyuyorum sarılıyorum 😀 Bi deneyin isterseniz merek ettim 😀