Kado87 anladım benim doktorumda kulak buru boğaza yönlendirdi ama gitmedim ben her sene olurum böyle usuttugumde bronşit var bende ilaç yazsa içemem diye bu şikayetle gittigim hastanenin yazdığı ilaçları attım doktora sakıncalı olabilir dedi içemiyorum bisey o yüzden cunki ağır ilaçlar hep o sana yazdıkları ağır değil mi aceba yazdığına göre