iremcankaya06
Geçmiş olsun canım,bende pazartesi gününe kadar 2 hafta aralıksız öksürdüm ve karnım çatlicak sandım. 14 haftalık hamileyim. Ama benim çocukluktan gelen bir öksürük bir ay rahat sürüyor ve kesilmiyordu. Doktoruma belirttim alerji şurubu yazdı bana “ZYRTEC” diye. 3 gün düzenli aldım ve öksürüğümü kesti. Hamilelere bir zararı yok,kadın doğum doktorum yazdı. Tavsiye ederim,doktoruna sor bi istersen.