neslican0644 Aynur47 kilot bez. Bebek bezi gibi ama kilot şeklinde giyiyorsunuz ve çok rahat kullanımı.
Gul33 Sblut23 gayet rahattı, hiç sorun yaşamadım. Hissetmedim bile. Belki de sadece bebeğime odaklandığım içindir ☺️
Hilal_bebegi Sblut23 2 ay önce dogum yaptım sezaryan la deoend kullandım ilk gün evet fazla oluyor kanama ama ben 5 gün kullandım deoend cok rahat ettim iç camaşiri dikişlerin üstüne geliyor o yüzden depend kullan canım cok rahat edicrksin
Kara96 Sblut23 Ben ilk bi hafta depend kilot kullandım sonra mesane pedine geçtim doğum yapalı 36 gün oldu şuan günlük ped kullanıyorum leke tarzı geliyor şuan
TatlisBirAnne Sblut23 2 sene önce sezaryen oldum. 4 veya 5 gün boyunca canped kullandım depend bulamadım ama çok rahattı 😂😂 Sonrasında normal pede geçtim. Ama alınması gereken bişey.
Tomvejerry Sblut23 ben giymedim gerek te kalmıyor ama yanıma almıştım iç çamaşırı nolur nolmaz diye zaten depend çamaşır gibi olduğumdan sorun olmuyor.
Nelmali Sblut23 sezaryen sonrası hastane hasta bezi takmıştı zaten 1 tane de depend kullandım sonra pede geçtim almama hic gerek yokmuş bana kanama olmasın diye balon takıldı çıkarıldıktan sonra da aşırı kanamam olmadı
Sevdemm0789 Sblut23 sezeryanimda çok kan geldi ped kullanıyordu çevrem duyumlarim dada benim ki fazlaydı inşaallah sizin normal ne çok ne az
Lulikli Sblut23 en ihtiyaç olan şeyler en ucuz olması gerekirken daha da pahalılanıyor. Amin inşallah 🤲🏻