Sblut23 ben ilk doğumumda depend almıştım çok rahattı hakikaten ama ilk 3 gün filan kullandım sonra normal pede geçtim. Bu doğumumda lohusa pedinin fiyatı çok daha uygundu. depend iki katından daha fazla fiyattı o yüzden lohusa pedi aldım o da iç çamaşırını boydan boya kapladı hiç dışarı geçme derdim olmadı fazla fazla işimi gördü yine 3 günden sonra normal pede geçtim. İki doğumumda sezaryendi