Alparslaninannesii Btl-Als sağol cnm benim ya inşallah ikimizde pozitifi görüruz ve sağlıkla ilerler hamileligimiz inşallah 🥰
Btl-Als Alparslaninannesii Ay inşallah sağlıklı olsun da tek 1 ay geç olsun bu 3 ncü gebeliğin olcak 1 tane kızım var 4 yaşında 2 nci dış gebelikte 8 ay önce falan geçirdim 3 aydrda deniyoz bakalm🙏🤲🥰
Laleozkan_09 Alparslaninannesii canım bu testler kesin sonuç vermiyor o nedenle acilde bi kan testi yaptırırsan daha garanti olur. Buradan yanlış bilgi verebiliriz
Alparslaninannesii Btl-Als oy maşallah ben daha yeniyim hiç gebelik geçirmedim ama çok istiyorum cnm hayırlısı olsun hakkımızda inşallah
Nesss23 Alparslaninannesii merhaba benim de aynı şekilde olmuştu kimse göremedi sen istediğin için görüyorsun demişlerdi 2 gün sonra sabah hiç bir şey içmeden yaptım koyulaştığını gördüm :) 🌸
Ebrbre Nesss23 https://www.hizliresim.com/alhx69r canım bu da benim test sonucum silik var diyolar ama ben göremiyorum sence var mı
Nesss23 Alparslaninannesii siyah beyaz fotoğrafınızdaki gibi çıkmıştı ilk yaptığım test adet günümden önce yapmıştım aşırı silikti
Ebrbre Alparslaninannesii canım bu sabah testi tekrarladım silik çizgi dahada belirginleşti bi kaç gün sonra tekrar edicem 🥰
Ebrbre Alparslaninannesii Çok teşekkür ederim canım inşallah çok silik ama gördüm diğerinde ben görememiştim buradaki arkadaşlar görmüştü bi iki güne tekrar edicem
Merve43 Alparslaninannesii 10 gün varken idrar testinde çıkması mümkün değil kan testinde bile cikmaz
gamzeeyzc Merve43 açıkcası bende öyle düşünüyorum ben kan testi verirken bile adetime 5 gün vardı ve kan testi için bile erken olabilir dedi doktor düşün yani