Gubse82
1. Yaklaşık 20 dakika
2. Ameliyat önlüğü ile sedyede geliyorsun. Özelde sezeryan oldum hemşireler giydirdi. Devlette sezeryan durumunu bilmiyorum
3. Hayır ağrı olmuyor
4. Bende çok kanama olmadı
5.pijama her zaman daha iyi elbise turu rahat edemezsin
6. Hiç olmadı
Ayrıca benim yanımda annem ve görümcem vardı herseyim ile görümcem ilgilendi hasta bezinebile yardım etti