MinikDenizKizi canım Rennie gaviscon içebilir sin 3 . Hamileyim ilk iki gebeligim de de kullandım 3 gebeliğim in başından beri de lansor 15 mg kullanıyorum çok rahatim çok şükür yaşamadım yanma lansoru istersen druna danış çünkü butün dr lar tavsiye etmiyor bana iki dr da önerdi mide yanma çok kotuydu diye kullandim