Beyza97 inciirem kalıpları geniş bence çünkü normalde s giyerdim 36. Haftada mağazada s bedenini denedim tam oldu göbeğim kapandı
Carriebradshow elizli_gunler doğuma henüz çok var o yüzden yıkamadım ama 30 derecede yıkayacağım bir şey olacağını sanmıyorum. Kumaşı çok güzel.
Busrakzlkc https://ty.gl/wjp6coit9w Bende bunu aldım aşırı güzel kumaşı indirimden iki farklı takım aldım biri bu biride düğmeli modellerden
Carriebradshow Busrakzlkc güle güle kullanın. Bende bu takımın ekru rengini aldım. Gerçekten kumaşı çok hoş. Pijama takımı ve sabahlığını aldım. Geceliğini de yakında alacağım tam set olsun ☺️