Carriebradshow inciirem ben aldım hastane için ekru kolları ve uçları dantelli olan takımdan. Çok beğendim kaliteli ve güzel.
Clementinee inciirem https://imgyukle.com/i/k3xjZ1 https://imgyukle.com/i/k3xOpA Bu ikisini aldım çok memnunum kumaşı pamuklu rahat güzel doğum sonrasıds giyerim 🤍
inciirem Clementinee memnun musun canım lohusa için nasıl sence ve kalıp iyi mi şuan ben L giyiyorum 25 hafta
inciirem Clementinee ben de lohusa için almak istiyorum da daha önce alişveriş yapmadığım için bilemedim ☺️
busrakoylu inciirem canım 2 takım aldım takım başı 140 tl falandı fiyatı çok uygun lcw de bile 180 falan🤷♀️ ve çok memnunum sonrasında giymek için de çok rahat🌸
inciirem busrakoylu çok teşekkür ederim aslında lc de o kadar uygun değil ve mağazada baktığımda çok içime sinmedi süven hoşuma gitti ☺️
Clementinee inciirem canım kırmızı kalpli olan L beden aldım gri olan M beden aldım deneyerek aldım ikisinide 28. Haftamdayım şuan 56 kg mm bir kaç kilo daha alırsam bile rahat olur aldığım bedenler ideal şuan 🤍 fikir olur belki
Beyza97 inciirem ben aldım gayet güzel kaliteli esnek https://www.suwen.com.tr/p/cosy-maskulen-pijama-takimi-kirmizi-baskili-sh22255660b95-3639
busrakoylu inciirem evet kuzum ya suwen’e bende ilk defe girdim aşık oldum indirim de vardı galiba çok kaliteli ve modern güzel şeyler var artık yeni mekan oradır benim galiba🤭🌸
Beyza97 inciirem kalıpları geniş bence çünkü normalde s giyerdim 36. Haftada mağazada s bedenini denedim tam oldu göbeğim kapandı
burcunlu inciirem ben bi gecelik bi pijama takimi almistim magazasindan 1 ay once falan suan kendi internet sitesinde ve trendyolda yari yariya indirime girmis sinir oldum🙄 kumas kalitesi gayet guzel dusunurseniz indirimde suan kacirmayin
Tuba_K96 inciirem 200 liraya ceyizlik alt ust yarim kol onden dugmeli takım almıştım berbat çıktı assiri diz izi yapiyor dikisleri hep kaydı şahsen ben tavsiye etmiyorum..
inciirem Clementinee https://imgyukle.com/i/k35Er1 ben de bunu almak istiyorumm uzun zamandır aklımda ☺️ Tekrardan teşekkür ederimmm