edasteff deletedmom209 biran önce doğsaydı da değişik değişik şeyler aşermesem artık diyorum sürekli canım bişeyler istiyor
EzgiGizemzerOuz deletedmom209 ay aman boşver ya benm annemde kayınvalidem de hamileyken içmiş çok pimpirikli olmasam canım çektiği dönemde içerdim😂 boşverin takmayın insanları 🙇🏻♀️
belgintirpan deletedmom209 benim de kokusundan dolayı canım çekmişti doktoruma sordum haftada 1 tane bira içebilirsin demişti o gün içmiştim 1 tane:)
Edizefeninannesi belgintirpan ben yazılanların hiç birine karşı değilim fakat gerçekten bir doktor hafta da 1 tane bira içebilirsin mi dedi ?
mmrv Kaderburr Her aşerdigimizi.yiycez diye bisey yok ki. Benim.canim da aşeriyor bazi seyleri ki adı asermek mi.istemek mi onu da bilmiyorum ayni seyleri.hamile degilken de isterdim zararli diye ya da kilo.almamak.icin yemiyorum.
deletedmom209 edasteff ben ona çaktırmam geçen saçımı kestirdim boyadım daha fark etmedi hödük galiba biraz sabah da diyo bi değişiklik var sende gözlerin mi şişmiş 😀
edasteff deletedmom209 keşke bende öyle olsam ya yemek yiyorum 10 dakika sonra yine açlık hissi oluyor
Kenanizm18 deletedmom209 off bende de oldu :) bi tuzlu limon bide kütür kütür elma gibi sogan yemek istedim 😂😂
deletedmom209 Kenanizm18 ben limonu ilk başlarda çok yedim reflü başladıktan sonra azalttım maalesef şimdi de canım çekti bak 😀