KdryFth Doktorum bir ilaç vermişti urocare diye tek kullanımlık bir şase onu kullandım, ertesi gün testi tekrarladık lokosit ve eritrosit değerleri normale dönmüştü ve protein negatifti idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklıymış yani. Korkulacak bir şey yok takibe bile gerek yok dedi hem sağlık ocağındaki hemde kadın doğum doktorum.🌸