17+4 haftalık hamileyim. 2 gün önce rutin kan ve idrar tahlillerim yapıldı. Kan tahlillerim çok şükür güzel. İdrarda lokosit ve eritrosit yüksek çıktı. Bir de idrarda protein pozitif. Bugün kendi doktoruma çıktım idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi ve tek kullanımlık bir ilaç verdi gece yatmadan önce içeceğim. Her ihtimale karşı da yarın böbrek ultrasonu çekilecek. Ama idrarda proteinle alakalı bir şey söylemedi. Google’dan araştırdım ama iç açıcı şeyler okuyamadım. Bu durumu yaşayan var mı acaba?