dakpinar- yemeklerimi 2 yıldır tuzsuz pişiriyorum, hipertiroidm vardı misafir gelse bile tuz atmıyorum. şeker de aynı şekilde büyük ölçüde bırakmıştım gebelik şekerim cıktı 12 13 haftadır filan diyetteyim. 38 olmak üzereyim. şükür hiç ödem olmadı. gerçi bisi yemiyorum ondandır. yediklerinize dikkat edin en iyisi