Kızlar 36. Haftam bitecek cuma günü . Sanki ellerim , ayaklarım ve dizden aşağı bacaklarım şiş gibi hisssttim ki bacaklarım incedir normalde farkettim yani . Bir iki gündür bu şekilde olduğunu farkettim. Ağrı falan yok sadece şiş gibiler acaba bu haftalarda normal mi ? Su çok tüketiyorum ,tuz normal , şeker de arada çikolata olarak . Bunlarla alakalı olabılecegını okudum da. Bu haftalarda olan arkadaşlarda da var mı acaba ?