Elifaaksoyy ppapatyaa elimde 3 tane vardı internette araştırdım ne yapsam geçer diye şu inciri koparıyoruz da süt akıyor ya onu günde 2 kez 3 gün sürdüm geçmeyecek diye inanmıyordum ama bi hafta sonra elime baktığımda sigilden eser yoktu dene istersen😊
Tugba078 Zhrnc geri çıkabiliyor canım maalesef ben yaşadım kökten gitmediği için hatta başka bir yerede sıçrayabiliyor. Oje şeklinde olan ilacı kullandım yüzeyini yakıyor ama dibinde kökü kalıyor☹️
Zhrnc Tugba078 benim ayağımda çıktı 16 yasında falandım Şimdi 26 yaşındayım allaha şükür dahada çıkmadı Demekki hepsi aynı olmuyo
oglumveben Bendede yüzümde oldu 2 tane doktor gaz ile yaktı sadece küçüldü hala duruyor ama gaz ile yakma işleminin bebeğe zarar vermeyeceğini söyledi doktor