OOzge25 Dün çatı muayenesi oldum. Kahverengi akıntının olabileceğini söylemişti doktorum. Şimdi nişanım geldi. Çok heyecanlıyım 😂
iki_prenses_annesi OOzge25 hadi gözün aydın canım . Bugün de benim geldi hala bekliyorum sancı gelmesini 39 haftalık olduk bizde
OOzge25 Sweet_mom hayırlısı olsun çatı muayenesinden sonra genelde geliyor nişan sanırım. Sizin de mi çatı olacak yarın
Didemmmmm OOzge25 ben çatı muayenesi oldum eve geldim çok hafif kahverengi lekelenmem oldu geçti bir daha olmadı. Nişan değildir diye düşünüyorum doktoruma sordum çatı muayenesinden sonra normal dedi
OOzge25 Sweet_mom dün 38 de yapalım dedi. Önceki gün ishal mide bulantısı ve sancım vardı. O yüzden dün yaptı benimkini
OOzge25 Dilek62 dün kahverengi akıntım vardı çatı muayenesi sonrasında. Nişanım da kahverengi sümüksü bi yapıda geldi farkedersiniz zaten nişan geldiğinde
OOzge25 Busenr acıma değil de değişik rahatsız edici bir his oluyor. Ama kesinlikle korkulacak bir şey değil 😇