minnakkuzumm blueberyy00 bende bana özel bisey zannediyordum nabzim sürekli yuksek 100lerde saga yatsam midem yaniyo sola yatsam kaburgam batiyo simdiden napicaz bilmiyorum
blueberyy00 minnakkuzumm bende bilmiyorum gece bazen dön dön dur en son sinir oluyorum kalkıp oturuyorum yatağın içine yani karnimiz büyüdüğünde nasıl yapacaz gerçekten merak ediyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Pisili Bende 25. Haftadayimm benimde kasik agrilarim oluyor plesentam asagidaydi genelde istirahat ediyorum zaten , bebek odasi aldinizmi yada diger alisverislere basladiniz mi mart anneleri??
Mrzsry_47 Pisili benim önceki çocuklardan kalma her şey var sadece iki tane 10 li hastane çıkışı aldım
Mrzsry_47 B1983 ne güzel en azından size yardımcı olur kendi ihtiyaçlarını karşılıyor benimkiler çok küçük bakalım nasıl yapicaz bir de gurbette olunca daha zor oluyor
B1983 Mrzsry_47 Allah yardmcin olsun sana guc kuvvet versin bende ilk iki oglumu pes pese büyüttüm ikiz gibi cok zorlanmistim oyuzden uzunnn biara verdim hangi sehirdesin
ipekercan 23+6 olduk 27 mart tahmini dogum tarihi kizimin sadece rahimde cok agri oluyo birde sol kalcamda kasilma var gece yatarken cok haraketliyiz masalahi var suan 500 gr gayet iyi dedi doktorum ilerleyen zamanlarda gorucez bakalim
defneveannesiii Mrzsry_47 24+1 olduk 🤰🏼❤️ İlk hamileliğim. Normal doğum düşünüyorum ama psikolojik olarak hazır değilim 😂😂 geçen hafta kontrole gittiğimde 650 gram olmuş güzel kızım. Haftasıyla uyumlu ama biraz kilo olarak önden gidiyoruz sanırım 😂 kasık ağrılarım yok bel ağrım oluyor zaman zaman. Hemen yağ ile masaj yaptırıyorum eşime. Sıcak su torbası koyuyorum yada sıcak duş alıyorum çok iyi geliyor. Deneyin derim.
Suzan-mustafa55 Mrzsry_47 dikkat et bizde bir hafta önden gidiyoruz doktorum2 haftaya çıkarsa sıkıntı olur dedi bize sende dikkat et bacim
Suzan-mustafa55 Mrzsry_47 Bilmiyorum onu sormadım ama doktorum dikkat et bir haftayı aşma demişti kafanı karıştırmak değil maksatim ama sen bi sor doktoruna istersen
defneveannesiii Mrzsry_47 canım kendim bi ritüel oluşturdum hergün duştan sonra göbeğime basen kol bel popo iç bacak sarı kantaron yağı sürüyorum. Gündüz de hindistan cevizi yağı ve badem yağı sürüyorum ikisini birbirine karıştırmıyorum. Saat aralığyla sürüyorum. Kullandığım sarı kantaron yağı orjinal markettden alınmış yağ değil. Eşimin arkadaşı aktarcı kendisi yapıyor. Çok faydasını gördüm. Cildimdeki önceki çatlaklara bile iyi geldi azalttı onları