25+5 teyiz.. Nasipse 12 mart gözüküyor. Çok hareketli geliyor bu defa ki hamileliğim. Karnım kocaman oldu bile, ama çok fazla kilo almadım. Korona şüphem vardı çünkü eklem ağrısı özellikle bel ağrısı nefes darlığı. Daha önce korona olduğumda da anlayamamıştım çünkü hamilelikte olan ağrılar gibi gelmişti. Testim negatif çıktı ama yine de bir iki gün sonra tekrar test vericem