Merveonay Gmz5361 öncesinde test yaptım diş yaptıracaktım çünkü çıkmadı sonra adetim gecikti 3. Günü test yaptım hamile çıktım 😂
Nihan_35 Gmz5361 benimde gecikmenin 3. Günü bugün idrarda çıkmadı cumaya kadar bekleyip kan vericem tabi dayananilirsem🙈 ins senin vardır çıkar kuzum 🙏🤗💜
Busraferdi7 Adetim 10 gün gecikmişti o şekilde yaptım 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim şimdi 28 haftalık olduk 💙👼🏻
Busraferdi7 Gmz5361 Yok hayır o günler içinde hiç test yapmadım 10 günü bekledim ve o gün yaptım zaten 3-4 saniye içinde pozitif sonuç aldım kan vs vermedim direk karından ultrasonla kese gözükmüştü ☺️
minigiminannesi03 Balin malesef 7ci 8 gün dun kan verdim negatif çıktı hala adet olmadım yarin doktorum var tekrar kan vereceğim 2 gün arayile kan vermemi istedi
Gmz5361 minigiminannesi03 değerlerin yükselme ihtimali mi var? İnşallah güzel sonuçlar alırsın canım🍀