Since25 olsun canım benim. Umutsuzluğa düşme lütfen. Bak senin ilk aşılaman tuttuysa tedaviyle çocuk sahibi olursun sen. İstersen benim doktorda aşılama dene. O da tutmazsa tüp bebek denersin. Eğer istersen benim doktor aynı zamanda bahçecinin tüp bebek doktoru zaten. Çok iyi bi hekimdir güvenebilirsin