Since25 canım hakkında hayırlısı olsun inşallah yükselir yükselmezse de sıkma canını ben üç kere aşılama denedim hepsi iğneli tedaviden sonraydı bizde sebepsiz infertelite vardı ama üçü de tutmadı eğer bir daha yaptırmayı düşünürsen benden sana tavsiye kafana takma rahat ol ben çok düşündüm acaba tuttu mu diye stres yaptım ama stres yapmayan arkadaşım ilk denemede tuttu o kadar pozitifti ki kız ilk günden tuttu diyordu ve tuttu🙏🏻Stres faydalı hormonlarımızın salgılanmasını engelliyormuş ben de ilk tüp bebek denememde aynısını yaptım onun gibi hep olumlu oldum konuştum embriyolarımla ikisi de tuttu çok şükür canım 💕Darısı da başına olsun inşallah