Yanne Surprizanne baya zor geçiyor sanırım canım :( umarım en kısa sürede güzelce yemek yiyebilirsin 🤲
Surprizanne Yanne zor da diyemem yiyorum en azından ilaç içtiğimde ama şu bulantı hissi okadar rahatsız edici ki sürekli midem ağzımda
Yanne Rmys1 amin canım. Ağrılar zaten sanırım hiç bitmiyor :( Umarım en kısa sürede düzelir tüm sıkıntılar Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲