Veraay60 ogretmen_anneee 36+6′da gittim maksimum 40 çıktı sancım. Doktorum hafif sancıların var dedi ama 37′de geceleri çok hissediyorum o kasılmaları sancıları haftaya kontrol var bakalım ne olcak🌻
ogretmen_anneee Bezelye_2 canım rahatsızlığım dolayısıyla atak geçirme riskim var maalesef . Riske atamadık
Veraay60 ogretmen_anneee Cumartesi günü çatı muayenesi yapılacak bakalım açıklık olcak mı bende bilmiyorum 🌻 inşallah 🤲🌻
ogretmen_anneee ikiprensesannesiii hadi yaaaa öncesinde çıkmadı mı ? Bebeğin nasıl canım kilosu boyu saglıgı
ElifB08 ogretmen_anneee bende 37’de gitmiştim nstye bağladıklarında hiç sancı çıkmadı. Şimdi 38’deyim ne sancı ne ağrı. Sadece kasılmalarım var o kadar 🤷🏻♀️ Bu gidişle 41’i filan görücem sanırım
ogretmen_anneee ElifB08 olsun sağlıkla gelsin canım önemli olan o bende sezeryan gününden önce doğurmayım diyorum ☺️
ElifB08 ogretmen_anneee oh ne güzel sürpriz olur annesi 💁🏻♀️ Sağlıklı olsunlar da bekleriz napalım 💁🏻♀️🌹