Hemsure Svg_21 7 haftalıkken genel de duyuluyor kesin gibi bende 7. Haftaya göre aldım randevumu bakalım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah
Oznurrrturkmen Kubra112233 bende bugün 6+0 oldum ve bugün doktor kontrolümüz vardı kalp atışını dinlettirdi 🙏🏻
Hemsure Ozge aynıyız canım 5+3 :) yukarıda yazanlardan duyanlar olmuş 6 haftalarda ama hemşireler genel de 7. Haftayı öneriyor geç döllenmeden falan olduysa duyulsun diye
Ozge Hemsure 4.haftadayken bana da aile hekimliğindeki hemşire 7.haftada git dedi ama ben çok merak ediyorum o yüzden biraz erken gitmek istedim. Biraz sabırsızım 😂
Yagmurkaragz Bende 6+3 temmuz sonuna doğru geliyor bakalım sağlıkla hepimiz kucaklarimiza alırız inşallah. Bugün gittim keseyi de bebeğimde gördük ama kalpp atışı oluşmamış salı günü tekrar gidecem inşallah