-Ravza- Onları bende yaşadım tabikiiiiii hatta ilk öğrendim şok oldum istemiyorum dedim eşime . kabullenemedim 2 bebeğe bakmaktan çok korktum ama sonra şöyle düşündüm bu bebek kesinlikle doğacaksa ah vah edip hamileliğimi Zehir etmenin bi anlamı yok . Ben negatif oldukça bebeklere vereceğim enerjide negatif olacak ve ben pozitif olmayı seçtim böylelikle hem hamilelik daha kolay geçecek bebeklerede güzel enerji vermiş olacağım hem karnımdakine hem kucagımdakine üstelik benim bebeğim çok küçük 9 aylık ve tek bakıyorum eşim asla ama asla yardımcı olmaz aslaaaa evde bile durmuyor doğru düzgün . Ama kardeşi olsun istiyorum ve onları mutlu edecek ilk kişi benim yani anneleri ben negatif olursam minicik bebekler ne yapsın 🥺🥺🥺❤️Mutlu olmak zorundayız ❤️🥺