Melekk-911 Sibel_l3 hayırlı olsun ,sağlıkla kucağınıza alın. Cuma günü bende kontrole gidecem inşallah ogreniriz bizde şuan 15+2 yiz . Bir kızım var ikinciyi de kız gibi hissediyorum kıza hazırlamışim kendimi bakalım ne çıkacak ,😃
ikincifindik Sibel_l3 Şuan 15+2 oldum 😀 randevu bulamıyorum acaba ikili test sonucumu gösterirken bakarlarmı onu merak ediyorum
Melekk-911 ikincifindik cinsiyet diyorsanız ikili test göstermeye gittiğim de benimki bakmamisti . Bu cuma randevum var inşallah o zaman ogreniriz
Zeyneptuba Sibel_l3 ultrason fotosunu ğaylaşabilir misin canım bu arada hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşalalh
Melekk-911 ikincifindik benim Hafifti bulantılarım beni rahatsız etmiyordu .geçti onlarda senin nasıl ?
ikincifindik Melekk-911 of benim bu hamileliğimde fenaydı. Kusmadım ama midem sürekli alev topu gibiydi. Şimdilerde daha iyiyim. Cinsiyeti öğrendiniz mi
ikincifindik Melekk-911 hayırlı uğurlu olsun inşallah 🥰🥰 ya ben meraktan çatlicam. Hala randevu bulamadım. Olmadı özele mi gitsem 😀