Sibel_l3 Kızlarr sonunda öğrendim 16+0da bı oğlumuz olacak Allah im herkese nasip etsin inşallah sağ salim💙💙
Gonul777 Sibel_l3 Hayirli olsun benda oglan istiyorum 6 hafta hala kucuk. amma midemda agirlik var. uykum oluyo
bebisin_annesii Sibel_l3 14+5 te doktor baktı 2 kere çıkıntı var erkek diye söyledi hatta bende baktım 16 da gel bida bakalım dedi
ikincifindik Sibel_l3 hayırlı olsun. Ya bende ikili test sonucumu gösterecektim geçen hafta gitmedim. Dedim randevu alıp giderim hem cinsiyete bakarlar . İkili test sonucuma bakarken bebeğe de bakarlar mı devlet hastanesinde? Randevusuz?
Sibel_l3 bebisin_annesii 12de bana bişe göremiyorum kız da olabilir demişti şimdi basbaya gördük hatta kordon mu değil mi diye de baktı değil dedi makina onu ayırt edebiliyormus
bebisin_annesii Sibel_l3 aynen benimde öyleydi😀kordon mu değilmi diye emin olmak icin baktı aynı yerdeydi çıkıntı 🥰😇kız diye düşlerken erkek çıktı
Sibel_l3 bebisin_annesii valla ne yalan soyliyim ben de kıza hazırlamıştım kendimi isim bile bakıyordum ama ters köşe olduk☺️😂
Sibel_l3 Gonul777 bence vücutla alakalı o denilen şeyler, ben hiç kusmadim mide bulantım oldu sadece, önce tatlı yedim sonra acı karışık yani
Sibel_l3 ikincifindik ikili teste bakarken tahmin de yapabiliyor bazen ama küçük diye net bişe demiyorlar
ikincifindik Sibel_l3 Şuan 15+2 oldum 😀 randevu bulamıyorum acaba ikili test sonucumu gösterirken bakarlarmı onu merak ediyorum
Sibel_l3 deletedmom27371 aa 2 gün önce konuşmuştuk sizinle aynı demek cinsiyetlerimiz☺️💙 Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Sibel_l3 deletedmom27371 valla biz ters köşe olduk 12. Haftada bişey göremiyorum çıkıntı demişti bende kıza hazırlamıştım hep kendimi şaşırdım baya ☺️