Rina arkadaşlar sağ olsunlar yardımcı olmuşlar,
Bende bu ay takipteydim, adetliyken gidiyorsun hormon testi istemişti Dr benden ona göre tedavi uyguluyor, benim değerlerim çok iyi olmadığından ilaç değil iğne verdi gonalf belli aralıklarla takip edip ovıtrelle verdi sonunda.
10 günlük süreç kontrol süreci, bu esnada tekrar muayene ücreti almamıştı Dr um.
İnş seninde güzel geçer ve bebekle sonuçlanır bitiminde🤲