parasetamoll PasaninAnnesi evet muayene olunca raportör yazıyor direk çokta birşey değil bulgular yazılıyor
Avcihavva Çok şükür bizde bi sıkıntı çıkmadı dün fetal eko çekildi ikisini aynı gün hallettim fazla yoğunluk yoktu