Avcihavva Kızlar Fetal eko çektiren oldu mu bu hafta içi çektirmem lazım 22+4 olduk ama pediatri yapıyormuş sanırım ama oraya randevu vermiyor sanırım doktorum sevk yazarsa oluyo bilenler yardımcı olabilir mi
mom32 Avcihavva Ben yaptırdım.Çocuk kalp doktoruna yaptırdım.Prfsör doktordu ve memnun kaldım.Özel olarak gitmiştim
Seyda123 mom32 Avcihavva bende yaptrdim devlete gidiyorum zaten devltin ozel kismnda yaptrdim kalpte parilti gorulmustu ayrintilida oyuzden yaptrmstim cok sukur bisey cikmdi
Aslannnn Avcihavva Benim bebegim kalp hastasiydi 14. Haftadan itibaren her ay yaptirsik fetal eko . Universitede kalp doktoruna gidiyorduk biz bebegin kalbini detayli olarak inceliyorlardi. Benide kadin doğum doktorum yönlendirmişti ilkinde
Aliceindunyasi Avcihavva kadın doğum doktorum çocuk kardiyoloğuna yönlendirdi o şekilde randevu aldım direk alınmıyor haftaya perşembe randevum 22+5 olucam
Avcihavva Teşekkürler kızlar perinatolog baktı o dedi zaten çocuk kardiolojisi yapıyor diye acaba dedim direk randevu alabiliyormuyum diye baktım vermedi randevuyu çocuk servisi olduğu için sanırım doktor yönlendirme yaptığı zaman oluyor
parasetamoll Gulbicil hem çocuğa gittim hemde fakültede doç gördü bu tek başına birşey ifade etmez filan dedi sonra dedi bu adam kaçtır böyle yapıyor sonra öğrencisiyle falan konuştuk uzun mesele yanı 🤨 İnşallah bi sorun olmaz ne diyim
PasaninAnnesi parasetamoll benimde yarin sabah randevum var fakültede fetal ekoya, çok sükür bi sorunumuz yok doktorum sadece rutin olarak her hastasından istediği icin yaptirin dedi ne olur ne olmaz diye yaptiricam bende. Ne kadar sürüyo nasil bi işlem yapiliyo birde hemen sonucu veriyolar mi
PasaninAnnesi parasetamoll bana rapor vermediler canm ya bayramdan sonraya 2.kez bakicaz o zman rapor vericez dedi gebelik haftam büyük diye %80 sorunsuz dedi zaten cok sukur sadece rapor almak icin gitmistik doktorum ne olur ne olmaz diye her hastasindan istiyo normalde ben her kontrole gittigimde kendisi doopler yapiyo ama rapor veremedigi icin bi nevi kendini riske atmak istemiyo. Sen hemen aldin mi raporunu
Avcihavva Aliceindunyasi bende şuan 22+5 inşallah aynı güne alabilirim ya yakın çevremde araştırma hastaneside yok 2 saat yol gitmek zorunda kalıyorum şu sıcakta yarına doktoruma randevu aldım bakalım hayırlısı neyse o olsun inşallah
parasetamoll PasaninAnnesi evet muayene olunca raportör yazıyor direk çokta birşey değil bulgular yazılıyor