mac öyle abartildigi kadar olamaz varsa da doktor hatasidir Ben kendi tecrubemden bahsedeyim devlette yaptim dogumumu 3 dikisle ikinmak falan istege bagli veya yetenege bagli olmuyo istemsizce geliyor ve ikiniyorsun zaten sakin kalirsan hicbir sıkıntı olmaz Allahin izniyle şimdi 2.ye hamileyim bakalim neler bekliyo beni korkma akisina birakmak en güzeli canım