Mujganyurttas gittim canım kendi doktorum özeldi benim bana kistin 7 mm olduğunu söyledi, devlet hastanesine gittim geçen hafta O da 6,7 mm olduğunu söyledi küçülme var o zaman dedim bana hayır yine 7mm sayılır işte dedi ayyy zor tuttum kendimi, sonra kendi doktoruma mesaj çektim anlattım durumu ve bana bu kadar aceleci davranmamam gerektiğini milim olarakta Gayet gerileme var olduğunu Söyledi kötü bişey olsa ne seni ne de bebeği riske atmam seni riskli gebelik bölümüne yönlendirirdim dedi organ taramasını beklememi söyledi canım