n_kokcuoglu benimde kafasında ödem var dediler. Ödemden dolayı omurliğe sıvı gitmemiş bu sebeple omurilik gelişememiş, omurilik gelişemeyeince boyun hiç yoktu zaten. 15 haftalıkken alınmak zprunda kaldı. Patolojiye parça gitti. Erken yaştaki gebeliklerde olabiliyor, bide ilk gebeliğin olması normal dendi ve asıl sebebide folik asit eksikliğindemiş. Hamile kalmadan 3-5 ay önce foşik asite başlaman gerekiyordu dedi. Ve bu hastalık genelde kız bebeklerde görülüyor dedi benimde cinsiyeti kızdı. Ama sizin bence kendiliğinden geçer. Öyle bi durumuda olabiliyormuş🙏🏻 İnşallahta öyle olur Rabbim sağ salim kucağınıza almka nasip etsin inaşşlah🙏🏻