yavuzhan1707 tatlım bebek 3 aylıksa illa 3 aylık kıyfaet kullanmıyorsun benim oğlum 6 aylık 9.12 kullanıyorum tam cuk oturuyor. Yeni aldıklarımı 12.18 aldım umarım anlatabilmişimdir 🥰 yani o aldığın 03 ay olanları 1 ay belki giyicek belki giyemicek. H maddi durumun sürekli almaya müsaitse birşey diyemem. Ve tavsiyem onlu takım alma zaten battaniyesi zıbını eldiveni şapkası mendili vardır. Ona o kadar para verene kadar birkaç çeşit 5li takım al çok daha memnun kalırsın. 3-6 dönemi de yaza geliyorsa baya toparlanmış oluyor dereceye göre değişir ama genel konuşursam. Bir kısa kollu zıbın şort ve ine bir üst yeterli. Ve ne kadar sıcak olursa olsun tek zıbınla tutma özellikle banyodan sonra Allah korusun bronşit riski yükselebilir ince de olsa üstünde zıbın hariçi bir üst olsun mutlaka. Tecbrübelerime dayanarak bildiklerimi aktarmak istedim merak ettiğin olursa severek cevaplarım. Kesinlikle bilmişlik falan algılama amacım yardımcı olmak çünkü bende ilk çok sıkıntı çekmiştim acemilik çok zor oluyor anlıyorum sizi ❤️